четверг, 28 февраля 2013 г.

Процес оформлення завершено!


Із задоволенням повідомляю, що я завершив процес оформлення мене, як адвоката, у ДПІ та Управлінні Пенсійного фонду і при цьому мені вдалось залишити свій статус підприємця - платника єдиного податку.
Раніше я писав у цьому блозі, що ДПС України видала Лист від 17.01.2013 р. №1004/7/18-3117, яким надано роз’яснення з деяких спірних положень законодавства, що регулює облік самозайнятих осіб органами податкової служби. Врахувавши ці роз’яснення, я звернувся до місцевої ДПІ за місцем реєстрації із заявою за ф. №5-ОПП для доповнення відомостей про мене, як підприємця, відомостями про здійснення адвокатської діяльності. Разом із заявою я надав копію Свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, копію паспорту, ідентифікаційного коду та оригіналу довідки за ф. №4-ОПП. У той же день мені видали нову довідку за ф. №4-ОПП у якій було вказано, що на облік взятий «Фізична особа-підприємець, адвокат Бордаченко Олександр Володимирович». При цьому, я придбав Книгу обліку доходів і витрат, затверджену Наказом ДПА У країни від 24.12.2010 N 1025, та зареєстрував її у ДПІ.
Отже, тепер я буду вести облік доходів як ФОП, який є платником єдиного податку, і окремо як адвокат, а також подавати звітність як підприємець і особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність та, відповідно, платити окремо податки від такої діяльності.
Після цього я звернувся до Управління Пенсійного фонду із заявою за формою згідно додатку №4 до «Порядку взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», надавши копію свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, а також лист ДПС України від 17.01.2013 року. В цій установі у мене виникла затримка, оскільки програмне забезпечення не дозволяє вести одночасний облік платежів ЄСВ від ФО-П і адвоката. Тому, після консультацій, співробітники Управління зареєстрували мене точно так, як і ДПІ – «Фізична особа-підприємець, адвокат», але вказали видом діяльності – адвокат. Мене запевнили, що мої платежі будуть коректно зараховуватись від здійснення підприємницької та адвокатської діяльності.  
Таким чином, можу констатувати, що в Україні можливо на законних підставах вести адвокатську діяльність і займатись підприємництвом.
П.С.: Відразу після завершення реєстрації у органах податкової служби та пенсійного фонду я зайнявся формуванням витратної частини, за рахунок якої планую зменшити базу оподаткування доходів від адвокатської діяльності. Перш за все, я переоформив систему «Ліга-Закон» із ФО-П на адвоката. Нагадаю, що орієнтовний перелік витрат адвоката міститься в «Узагальнюючої податкової консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів)».

Комментариев нет:

Отправить комментарий